XIII Belgrade Beer Fest

19-24. avgust, Ušće, Beograd

Od desetina festivala koji se u Srbiji održe tokom leta, jedan se već duže od decenije izdvaja po više osnova. Beogradski festival piva nudi vrhunsku zabavu uz odličan izbor piva, još bolju muziku, i, što je najvažnije – ulaz je besplatan. Za razliku od većine festivala, na najposećeniji pivsko-muzički festival u Istočnoj Evropi je dovoljno da dođete. Beerfest, naravno, nije jedini festival koji ne neplaćuje ulaz posetiocima, ali svakako prednjači po veličini, broju posetilaca i ponudi.

Trinaesti Belgrade Beer Fest održan je je od srede 19. do ponedeljka 24. avgusta na beogradskom Ušću. Besplatan ulaz, kvalitetno pivo i dobra muzika privukli su posetioce uprkos lošem vremenu, kišobranima i blatu koje su obeležili prve dane festivala. Sa točilica i iz frižidera posetiocima je na raspolaganju bilo više od 150 vrsta piva iz 40 zemalja sveta. I ove godine piće i suveniri plaćali su se isključivo festivalskom karticom. Četrdesetak izvođača i bendova održavalo je atmosferu na festivalu, uprkos kiši. U pomoć je priteklo Gradsko zelenilo koje je posulo 250 kubika biomase što je ujedno najveća količina ikada posuta na nekoj površini ili festivalskom prostoru, a izmene u programu bile su minimalne.

Ove godine na Beer Festu su nastupili, između ostalih: Neno Belan&Fiumens, Riblja čorba DJ Roger Sanchez, Darko Rundek, Bad Copy, Babe, Pips, Chips & Videoclips, Neverne Bebe, Piloti, DJ Sandy Rivera, Zemlja gruva, Bijelo Dugme Tribute Band, Valentino, Vlado Georgiev, a nastupom YU grupa završen je trinaesti Beer Fest.

Kompanija HEINEKEN Srbija pobrinula se da svi posetioci mogu opušteno da uživaju u vrhunskom pivu i odličnoj muzici, a da pri tom bezbedno stignu kući. Treću godinu zaredom u saradnji sa GSP Beograd, kompanija organizuje akciju „Društvo, ko vozi kući“. Svih pet dana trajanja festivala na 4 linije, koje su produžene u odnosu na prethodne godine, sa polascima na svakih pola sata. Oko 34.000 postilaca koristilo je usluge besplatnog prevoza.

Uprkos neočekivano lošem vremenu, posetioci su uživali u koncertima i pivu. Uz podršku grada, iskoršteno je razvedravanje preko vikenda i festival je produžen jedan dan što se ispostavilo kao dobra odluka. Ovakvi događaji su odličan vid promocije jedne nacije, zemlje i njenih potencijala, a festivalski turizam odavno nije nepoznanca ni u našim krajveima. Ovogodišnji Belgrade Beer Fest, posetilo je više od pola miliona ljudi, okupivši turiste iz svih delova sveta.

Leave a Reply